top of page
BB4A1736-Edit.jpg

יסודי

ילדים בגיל יסודי זקוקים לסביבה שתומכת בדמיון ובמשחק, אך גם כזו המאפשרת ריכוז ולמידה.

על כן, על החלל להיות גמיש מספיק ולשלב אלמנטים שונים המאפשרים פעילות מגוונת בתוכו. עלינו לגרות את סקרנותם, אך להזהר מלגדוש אותם במידע אשר עלול לפגוע בריכוז.

פינות רכות, פינות סגורות ומופרדות, פינות יצירה שניתן ללכלך, וגם שולחנות וכיסאות בגבהים שונים, או מודלרים שאפשר לחבר ולהזיז לפי הצורך, הם חלק מסל המרכיבים העומדים לרשותנו אשר יכולים למלא אחר המשימה.

כמו כן חשוב ליצור עבורם מקומות אחסון למשחקים, עזרי למידה, ספרים וכדומה.

בכדי להרוות את סקרנותם, כדאי לחשוב על צורות שונות של העברת מסרים ותכנים מעניינים כמו עובדות מדעיות, ספרות ואומנות בצורה שאינה משתלטת על החלל ונמנעת מיצירת גודש בצבעים ובמידע. 

ילדים בכיתות נמוכות מבלים זמן רב במשחק. לכן, משחקי דמיון ויצירה, או משחקי מתמטיקה, טבע והנדסה יכולים להיות חלק אינטגרלי מעיצוב הפנים של חלל הסביבה הלימודית. פינות יעודיות או קירות המשלבים לוחות מחיקים, עץ, מתכת ומגנט מייצרים חללים וקירות מיוחדים ומלאי השראה.

SCENE4_edited.jpg
SCENE4.png

ספרייה

יבנה

IMG_2785_edited.jpg
IMG_2785.JPG

מסדרונות 

 רעות הוד השרון 

BB4A1772-Edit.jpg
BB4A1772-Edit.jpg

מסדרונות

רתמים אשדוד

7_edited.jpg
7.jpg

מתחם כיתות א׳-ב׳

כפר ויתקין

DSC_2011-Edit_edited.jpg
DSC_2011-Edit.jpg

מסדרונות

בין ההדרים חירות

IMAGE-1-REV_edited.jpg
IMAGE-1-REV.jpeg

חלל שיתופי

דמוקרטי יבנה

DSC_1965-Edit_edited.jpg
DSC_1965-Edit.jpg

מסדרונות

בין ההדרים חירות

IMG_20181012_153237_edited.jpg
IMG_20181012_153237.jpg

כיתת תיאטרון

שבילים פרדס חנה

Z-V01_3_-_Photo_edited.jpg
Z-V01_3_-_Photo.jpg

כיתת דמיון

ביה״ס שדות

bottom of page