top of page
037A2342-Enhanced-NR-Edit.jpg

תיכון

חטיבה

המתבגרים בגיל תיכון חשופים כל הזמן למידע המוזרם להם ממחשבים וסלולאריים. הדבר מוביל לנגישות גבוהה למידע, אך גם לתופעות של פגיעה בריכוז.

 

על כן, בעיצוב החלל יש לתת את הדעת לצורך בלמידה חופשית ועצמאית, ומבלי לוותר על היכולות של למידה פרונטלית.

 

בכדי לתמוך בתהליכי חופשיים, המעודדים את התלמידים ללמידה ויוזמה עצמאית, סביבת הלימוד צריכה לייצר מקום טבעי ומאפשר בו הילדים מרגישים בנוח בסביבתם וללמוד בצורה שנכונה להם, תוך שילוב עזרי למידה ופינות מתוקשבות ככל שניתן.

סביבה כזאת יכולה להיות בנויה מאיזורים נפרדים, חלקם משמשים למנוחה וחלקם לעבודה בקבוצות או לבד.

מאידך, התכנון צריך להיות אלסטי ודינאמי דיו, לאפשר מערכים של למידה רגילה הכוללת הרצאה פרונטלית של המורה, התכנסות גדולה של הכתה או אף מעבר לכך אם עומד הצורך.

 

בהיבט של צבעוניות ואסתטיקה, עלינו לייצר אוירה בוגרת עם קריצה לעולם סביבות העבודה העכשוויות ומשרדי הייטק. החשיפה של הילדים הבוגרים לסביבות עבודה מתקדמות מצריך מאתנו לספק מענה הולם ולעודד אותם לפתיחות ומעוף מחשבתי בעיצוב פנים מתוחכם ולא רגיל.

מסדרון
מסדרון

מסדרונות

אליאנס חיפה

מרכז למידה
מרכז למידה

חדר הכלה

תיכון ליד״ה ירושלים

כיתת מוזיקה
כיתת מוזיקה

חדר מוזיקה

תיכון ליד״ה ירושלים

חזית תיכון
חזית תיכון

מסדרונות וחזית

נעמ״ת חולון

מרכז הכלה
מרכז הכלה

מרכז למידה

ירושלים

כיתת יזמות
כיתת יזמות

כיתת יזמות

גבעול אולגה

קריאה משלימה

bottom of page